Emn-yldrm2
Evet ilk doğum 40+2 de suyum azaldı için yatış yapıldı 4 saat sonra doğum yaptım ( 2 cm ) acılmam varmış.
İkinçi doğum 37+5 de suyum azaldı için yatış yapıldı 2 saat sonra doğum yaptım ( 2 cm) acılmam varmış
Çok kolay geçti gerçekten sunı sancı sadece kendi sancının gelmesini destekliyor yoksa sancı aynı sancı hiç korkulcak birşey yok