Pamukgirl ozson ben 7+4 oldum. Mide bulantım var ama aşırı derece değil. 5 haftamda lekelenmem oldu progestan kullanıyorum ve aşırı uyku yapıyor 😏
sso ozson bnde çıkarmıyorum ama kuru bulantım oluyo oda çok halsiz bırakıyo rabbim hepimizd sağlıklı hamilelik geçirmeyi ve sağlıkla bebişlermize kavuşmyı nasip etsin🤲🏻
PembeKoala Bende 5 haftalık hamileyim uyku halinden başka belirti yok mide bulantıları hiç başlamaz umarım 😁😇
Circassian 6+2 yiz bizde ama halsizlik kuru bulantı var bizdede ama bazen kasıklarımda adet sancısı gibi ağrı oluyor hanımlar sizde de var mı ?
Gamzdmrt Circassian bende 6+2 tim bazen deli gibi yiyorum doymak bilmiyorum bazen de zorla iki yudumla tıkanıyorum. Sabah bulantılar ı da değişken 😊 hayırlısıyla kucağımıza almak nasip olur inşallah🤲🏻
Gamzdmrt Circassian kasık ağrısı ilk zamanlar daha çok oluyodu adet olcan diyordum hatta. Şimdi daha hafif dinlenemeyen çalışıyorum kendimi😊
Circassian Gamzdmrt aminn canım benim inşAllah iştah konusunda bende öyleyim hayatım boyunca iştahım hep kapalıydı zaten baştan iki kilo almıştım sevindirici olmuştu ama şimdi onuda verdim 😅
Gamzdmrt Circassian al benden de o kadar hayatın boyunca 50 yi geçememiş biri olarak hamile kaldığımda 54falandım 55buçuk oldum iştahsızlığa rağmen yemeye çalışıyorum sık sık 👍
Circassian Gamzdmrt öyle yada böyle inşAllah hayırla evlatlarımıza kavuşuruz 😍 hem fazla kiloda iyi değilmiş zaten sıkıntı yapma sakın 😊😇