Kızlar ya benim bi kaç haftadır pelvik ağrılarım var şu an 28+4 teyim geceleri dönerken bazen yürürken ağrılarım oluyor yani kemik ağrısı gibi büyüdükçe mi oluyor bu yaşayanlar var mı kendi doktoruma değil başka doktora gitmek zorunda kaldım geçen gün başka bir şey için ona sordum o da sadece magnezyum kullan dedi progesteron verelim falan dedi ama rahim ağzım kapalıydı her şey yolundaydı ama progesteronda yazmamış