Selamlar hanımlar , letu kulllandım ancak çatlamağa iğnesi olmadım , 3 yumurtam gelişmişti 1 kendiliğinden çatlamıştı 2 si henüz çatlamamıştı adetimde 23 nisan da olmam gerekiyordu ancak henüz olmadım , bu şekilde gecikme yaşayan var mı ? Göğüslerimde şişmişti aslında ama hala olamadım