Meltemanneolsun benim de o zamanlar öyleydi. Regl ağrısı gibi sancım vardı. Hatta 27. Hafta kanamam olmuştu. Doktora gittiğimde kaynağını tespit edemedi. Sadece 3 gün kullanmam için progestan fitil vermişti. Kullanmaya başladığımda hemen kesildi. Ben o haftalarda rahimde ve bebekte bi büyüme atağı yaşandığından dolayı böyle şeyler olduğunu düşünüyorum. Doktorum yürüyüşlerine devam et demişti hatta