Dün 26. Haftaya girmemle belime ağrı girdi. Bütün gece beni uyutmadi ve buna kasık ağrıları da eşlik etti. Hala da ağrıyor birazdan doktora gideceğim. Ama korkuyorum internette okudum erken doğum başlangıcı falan bir sürü belirti yazıyordu. Ama bel ağrım çok fazla ve kasık ağrım da sanki adetim gelecekmiş gibi ağrı oluyor. Bu haftada böyle ağrı yaşayan oldu mu. İnşallah kötü bir şey yoktur