Nonamea Merhaba kızlar 36+4 ten selam. Benim cok merak ettiğim bişey bu, genelde bazen sancı giriyor karnıma ama onun doğum sancısı olup olmadığını nerden bilicem?
Rafaelli Nonamea once yarım saate bır gelır sonra 15 dk sonra gıderek azalır azaldıkcada agrı sertleşır her defasında
Demet_yldz Dinlenince geçmiyo doğum sancısı geldiğinde giderek zaten sıklaşıyor doğum sancısı geldiğinde sakin kalmak en önemlisi birde sağlıkla doğumlarımız olsun tüm gebelerin