Minsanne Bence yaptırılmalı. Ben de yaptırdım. İleri haftalarda sorunlar olabiliyormuş. Birkaç anne adayından duymuştum yaptırmamış ve doğum anında öğrenmiş ve zor bir süreç atlatmış. Ben de çok kararsızdım. Bu tür hikayeleri duyunca yaptırmaya karar verdim. Çok şükür temiz çıktı. Tavsiyem, yaptıracağınız zaman yanınızda biri olsun ve erken saatlarde yaptırmaya çalışın 🤭 Şekerli asitsiz gazoz gibi bi tadı vardı ama insanı susatıyordu ve su içmek yasaktı 😂 eşim sağ olsun yanımdaydı, onun sayesinde biraz daha rahat atlattım 🤭