Kızlar merhaba 32+6 haftalık hamileyim kilolu hamile kaldığım için hala kilo almadım aynı kilodayım fakar gebelik şekerim var diyet yaptığımda hiç yükselmedi gayet normal değerlerim hatta makarna dondurma vs yükseltmedi doktor sıkıntı yok demişti. Fakat bayramdan beri kendimi baya saldım hiç dikkat etmiyorum bebek hareketlerini hissedince bir rahatlama geldi sanırım ama şuan baya bi kafaya taktım 2 gündür diyetime tekrardan döndüm değerler normal. Cuma günü 3 aylık şekere bakıldı 4.9 çıktı o da gayet normal.
Sormak istediğim bayramdan beri yaptığım kaçamaklar kötü etkiler mi bebeğimi bu saatten sonra daha da dikkat edeceğim ama içim hiç rahat değil 🥹