Sırt üstü yatmak ben de sakıncalı diye biliyorum belli bir haftadan sonra özellikle tansiyon düşükşüüü vs yapıyormuş sanırım genelde %90 sol gerisi sağ taraf o da artık gece soluma ağrı girip ağrıdan dolayı dönüyorum maksimum 5 10 dk yatıp tekrar sola dönüyorum ki karın büyüdükçe dönmekte zorlaşıyor hamile yastığı var karnımın altına da onu koyuyorum muhtemelen yata yata o kol ağrısı vs vücut umursamıyor 😂 siz de de öyle olacaktır