Selam kızlar 2 kere kan ölçümün de şeker çıkmadı açken bakıldı tabi, benim ısrarım üzerine tokluk kan şekerime bakıldı ve şeker çıktı bu duruma göre eğer ben tokluk kan şekerime bakabilirmisiniz demeseydim normal diyetsiz hamileliğimi sürdürecektim. Aklımda deli sorular neden sadece açlık şekerine bakılıyor ? Tokluk kan şekeri önemli değil mi ?