Tgb_smh maximum 2 saatte 1 emzirin diyor doktorumuz, ama 20 dk gecince isterse yine ver diyor mesela. O yüzden uyanmasa da emzirmek için ben uyandırıyorum. İnce müslin battaniyeyle cok sıkmadan kundak yapıp elleri içinde olunca daha iyi uyuyor yoksa elleriyle kendini hep uyandırıyor ya da gozlerini açıyor. Valla şuan ben de uykusuzum hatta memede emerken yazıyorum ama düzen şuan için yok, 2-3 aydan sonra belki inşallah. Uyumadan önce gece ılık banyo yaptırabilirsiniz. Emzirmeden üzerini çıkarıp body ile emzirip, sonra giydirip üstünü örtünce de uyuyası geliyor. Soğuk uyandırıyor, sıcak uyutuyor🫠 Hepsinin dışında da eğer açsa da uyumuyor bizimki..