Merhabalar güzel annelerim💐 2. Hamileliğim zor geçiyor doğum da zor mu olur acaba. İlk çocuğumda çok rahattım ve doğumun çok kolay oldu. Arada 9 yıl var zorlanıyorum şuan hamilelikte. Doktor kıza benziyor dedi cinsiyetten ötürü hamilelik ve doğum farklılık gösterir mi?