Kızlar günaydın daha önce hiç yaşamadım son bir haftadır yaşadığım ağrılarım var , belim soğuk almış gibi çok ağrıyor bu ara sürekli devam ediyor, aynı zamanda karnımda ara ara ağrıyor ,bazen uzun sürüyor ama dayanamayacak derecede değil , geceleri artık hiç dönemiyorum sanki uyurken her tarafım uyuşuyor gibi, nst’de sancım 35 çıktı, şu an 36 + 3 haftalık hamileyim sizce ne zaman doğururum size böyle olunca ne zaman doğurdunuz?