Iraz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin öncelikle 🙏🏻☺️
Tabiiki doktorunuza bir danışın ama bana şöyle bir açıklama yapmıştı: “sezeryanda biz tüm katları dikiyoruz, dış katman yani deriniz hava ile de temas ediyor ve eskisi gibi güçlü oluyor bir süre sonra, içerideki katmanlar ise iyileşerek birbirine yapışıyor ancak inceliyor. O yüzden daha hassaslaşıyor” dolayısıyla baskı artınca orada ağrı hissetmeniz normal olabilir. Benim 6 yıl geçti sezeryanımın üzerinden, meredeyse 6,5. Bu yüzden önermedi Ssvd yi.
Bacaklarınızı üstüste atabiliyorsanız zaten kafası sıkışmaz diye düşünüyorum merak etmeyin içinizi ferah tutun 😊