Aselmira Minik53 7 haftalığım ilk tiroid hormonum 3,26 çıktı doktor çağırdı beni tekrar yapalım diye ikincide 2,04 normal çıktı.doktor ilk 3aya kadar 2ve 2 nin altındaki değerlerin normal olduğunu söyledi
Bts Benim 15 çıktı doktor bike sasırdı ilac kullanıyorum ac karnına 1 ay kullandım suan yine tahlil yaptırdım bakalım inşallah düşmüştür 😐