Yeni haftaya merhaba, nasılsınız kızlar ☺️Sezaryen için tam tarih konuşmadık ama 20 Mayıs gibi dedi doktorum, 6 Mayıs’ta kontrol günümüz o gün net tarihi konuşuruz dedi, 3,5 yaşında kızım ile kız kardeşini bekliyoruz, hepimiz sağlıkla kavuşalım bebeklerimize, ablası 36′da geldi, 32′den beri de bu minnak kanalda, bakalım ne zaman gelecek 🤭🌸 Bir yandan 2 çocukla nasıl olur heyecanları, bir yandan hamileliğin bitiyor olması, yeni hayat epey bir karmaşa var bende, sizde durumlar nasıl?