Gebe07 sezeryan ise bence de erken 2-3 hafta. Bazı kadınlar doğuştan “mükemmel ana” sıfatının hakkını verircesine doğuyorlar ama benim bebeğe ve onun düzenine alışmam ve bebeğimi alıştırmam rahat bi 40 günü bulmuştu açıkcası.
6 yıl sonra 2. Sezeryan Doğumumu yapacağım ama yazlığa bile 1,5 ay sonra ancak gidebileceğimi söylüyorum. Ki araba kullanmam gereken mesafe max. 2,5 saat 😄 uçak yolculuğuyla tatili ise 4-5 aydan önce düşünmem 😊