Iraz Fatoana benimde sezeryan alanı mı yoksa özel völge kemşğiğmi çözemediğim ağrım oluyor özellikle kalkınca ara ara da kaşık ağrısı çekiyorum bebeğim çok hareketli değil sanki bu akşam