Sedakrt Diloss12 yok uyuyamıyorum annemde kalıyorduk birkaç gündür eve geçtik burda yakalandığımız için depreme anksiyete oluştu birtürlğ uykuya dalamıyorum sabah eşim işe gidecek evdede olmak istemiyorum doğumuma 1 haftadan az kaldı birde üstüne gribim 😭
Sultan_pnar_2024 MeLeK-22 yasaklandı diye duydum seninde bu yorumunu görünce ben mi? Yanlış gördüm haberleri diye düşündüm