Arkadaşlar bel fıtığım var kendimi bildim bileli ve ilk gebeliğim evi süpürsem bile belimden bacağıma atıyor ve kitleniyorum magnezyum kullanıyorum o da biraz dindiriyor acıları ama tamamen geçmiyor. Özel bir doktora gidiyorum ama devlette doğuracağım. Kendi doktoruma sordum doğumda acı bele vurur bacağını kaldıramayacaksan normal doğuramazsın dedi peki devlette öyle der mi sizce ?? Ben de bunu yaşamaktan korkuyorum ya bacağım kitlenirse??