Burcum91 canım büyük alırsan daha rahat edersin kuzum benim üçüncü sezeryanım spinal oldum ben zaten uyuşukluk akşama kadar sürüyor o arada ağrı kesici vuruyorlar zaten uyuşukluk geçmeye başladıkça ağrım oldu ama ağrı kesicilerle İnan çok hafifti ve ben kendim kalktım giyindim kendim yürüdüm lavobaya kendim gittim geldim kimseden destek Almadım İnan abartıldığı kadar değil sadece bol bol yürü ve gazını çıkarmaya bak bir an önce birde ilk gün süt gelmedi mama vermek zorunda kaldık ama bol bol emzirmeye bak bebiş emdikçe sütün gelmeye başlıcak benim iki gün sonra geldi umarım senin daha çabuk gelir hayırlısıyla ve sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah kuzum❤️❤️