Gzddlk canım bende geçen hafta 70 kiloyla doğum yaptım ben orta boy almıştım kullandım ama pek memnun kalmadım çünki kasıklarımda kalıyordu giyerken dar geliyordu hatta kenarları yırtıldığı oldu eve gelince büyük boy aldım sezeryan olmuştum ben dikiş yerimde kalıyordu tam orta boy büyük boyla daha rahat ettim büyük boy almanı tavsiye ederim