Kbra48 Kızlar 8+4 üm iç çamaşırımda kahverengi lekeler görüyorum 2 gündür . Normal mi sizce , daha önce normal akıntım oluyordu ama korkuttu böyle kahverengi koyu bayağı
ybulut Kbra48Merhaba canim ilk once panik yapma. Doktorun ile irtibata gec . be de 12+2hamileyim. Tup bebek ile oldu. Dusuk riskim oldugu icin surekli ivne ilac kullanip yatiyorum. Ayni sekilde kahve lekelerle basladi kanamam 3 defa normal kanamam oldu . rahimde kanama olusmus fakat bebege zarari yok canim. Ama dinlenmen gerekiyor. Doktoruna bi an once git kontrol ol sana progestan verecektir mutlaka
Burcu8 Aynısı bende de var 2 gündür 9+3 hamileliğim ama benim kasığımla belimde de ağrı var yarın dr a gideceğim 😔
ikianne kesinlikle doktoruna danıs bi baksınlar bebek sağlıklıyda prıgestan versinler kahverengi leke bildigin kanama demek sadece vajinadan cıkana kadar o kırmızıdan kahveye dönüsüyor ..yorulma ayaklarını dik uzan
Kbra48 Siz yazınca hemen acile geldim doktoruma haber verdiler baktık bebekte problem yok, kanamaya işaretmiş ama lekelerim progstrn iğne yaptılar, ve hap verdiler 1 hafta yatıp dinlenecekmişim 🙁