Herkese merhaba ben suan 6haftalıgım. Cumartesi günü çok yoğun bir kanama geçirdim. Doktorum iğne verdi dinlendim haftasonu, sonra bitti. Fakat bugün yine başladı hafif bir şekilde gidiyor. Hiç bir ağrım yok. Benim mucizem aslında ve kaybetmek istemiyorum