Firdevs1404 Hastaneye ilk gittiğimde 4+3 haftalıkken kesemin düzensiz olduğunu söyledi yarın da başka doktora randevum var, çok merak ediyorum ve endişeleniyorum. İlk gebeliğim bu arada . Şimdiye kadar düzelmiş midir 🥺