37+4 de acilden giriş yaptım poliklinike sıra yok diye sancım azdı ama yinede swncı var dedim gerçekten de varmış 😅diğer doğumda da böyle olmuştum😅önce alttan muayene ettiler sonra nst bağlandı sancı vardı. Yemek yediğim için saat 5 te alcaklardı ameliyata,hastaneye 2 de gitmiştim. O sırada bende ağlama durumu oldu damar yolu açıldı nst bağlandı gitmeye yakın sonra takıldı inkar edemem sonra ağrıttı. Sedye ile gittik ameliyata yarım uyuştum genel istesemde o sırada ameliyat hanede müzik açtılar benle konuştular çok iyilerdi beş dakikada bebeğim geldi dünyaya gördüm. Temizlediler göğüsüne verdiler şükür hemen sütüm geldi. Diktiler yukarı çıkardılar ben hep ameliyat sonrası sıkıntı derdim o kadar kolay geçti ki acı minumum du tek refakatçi eşimdi hemşireler falan çok iyiydi karna iki kez bastılar ama canım öyle yanmadı kum torbası kalktı şükür dedim ilk kalkış falan da hiç zorlamadı ayaklandım işimi kendim yapıyorum tek kalan şey gaz çıkartmak kaldı ve bebeğim yanımda uyuyor 🥹❤️🔥çok güzel ben elendim darısı diğer hamişlere. Ha bu arada bebek emdikçe rahim kasılıyo sancı oluyo bilginiz olsun oda çok iyi bişeymiş biraz acılı ama geçiyor.