
Kızlar adetim bitti cumartesi ertesi gün pazar testleri yapmaya başladım (ikili olanlar aynı günün testi emin olmadığı.im için ikişer yaptım ). Normalde döngüm 28 dir yani doktorların ve uygulamaların demesine göre 14. Yada 15. Gün yumurtlamam oluyor ama şuan 18.gündeyim (adet ilk günden sayarak ) ve hala pik görmedim ve garip olan test adet bitiminde daha koyu gibi sonradan bir hiç çizgi belli olmuyor gibi özellikle dün bugün yani ozar yine belirginleşti ama hiç net kırmızı olmadı iki çizgide kafam çok karıştı ya böyle olan var mı? Test markası laboquick