Canım ben ocean polysitol kullandım, aynı zamanda magnezyum selenyum krom biotin kalsiyum d vitamini omega3 kullandım. Bana yıllar önce dr bebeğin olması çok zor tüp bebek yapabilirsin demişti. 6 aylık evliydim takviyeleri kullanmaya başlayalı 3ay olmuştu. 1 aylık hamile olduğumu öğrendim.
Suan gebeliğimi takip eden dr pregnom max folik asit tavsiye etti