AyEr Doktor kontrolümüz varsa canım oğlumu görmeye gıdıcez guzel haberlerle dönelim sizin kontrollerınız ne zaman
Handeli AyEr benim 18+3 martın başında gidiyorum ayda bir gideceğim artık kontrollere😁 yavrum nasıl bilmiyorum ama tepinip duruyor 😂
Sedef-345 AyEr 18+6 yız 4 martta detaylı ultrason randevumuz var . Aynen ayda bir gidiliyor genelde muayeneye
AyEr Handeli doktorum artık uc haftada bır dedı ama benım oğlum her zaman bır sorun cıkarıyor o yuzden ıkı haftada bır gıdıyorum ben cok hıssetmıyorum hareketlerını o yuzden strese gırıyorum😂
Handeli AyEr her insanın farklı oluyor iki haftada gitmek iyi aslında bir ay uzun geliyor merak ediyorum oğluşumu😁
Handeli AyEr medikara gidiyorum mecburen özelde başladım muayeneye çalıştığım için araştırma hastanesine gidemiyorum dörtlü yaptırdım bu hafta onun sonucunu öğreneceğim ☺️
Denizanne Sedef-345 canım bizde 18+5 iz. Detaylı ultrason 5 martta 😄 ama ayda bir gitmek çok zor değil mi ya ben özlüyorum kızımı 😩😩
Sedef-345 Denizanne aslında evet evde bi renkli ultrason aleti olsa ne güzel özledikçe iki saniye bakardık 🤣🤣🤣