gulcin34 Saygıda doğum yapan tanıdıklarım var bır kesim memnun bir kesim memnun değil , beklentiye bağlı sanırım doktorları telefon numarası falan vermiyor acil bırsey olsa ulaşamazsın direk doktora telesekreterle muhatap olursun oda yoğunluktan doktorun asistanına ne zaman ulaşabilirsen :) hastane benım burnumun dibinde ama gitmiyorum oraya sırf bu ve benzeri sebeplerden.. riskli bı hamileliğim vardı hamilelik öncesı kaç kere aradım hastaneyi doktora bırsey sorabilmek ıcın ulaşabilmek çok zor saatler sonra dönus yapıyorlar vs vs yanı Durum böyle olunca da hıc tenezzül edip gitmedim bile eğer aracın varsa ümraniye taraflarına bak birde