1-Kızlar özel bölge, koltuk altı, gögüs arası gibi yerlerde maalesef aşırı bir kararma yaşıyorum. Artık ben bile çok rahatsız olmaya başladım. Doğum sonrası sizce geçer mi? Yoksa lazer, krem vs gibi bir tedaviye mi başlamalıyım? (Kendiliğinden geçeceğine inancım yok maalesef 🤕)
2- özellikle yüzümde aşırı şekilde et beni çıkmaya başladı. Birini yanlışlıkla kopardım baya kanadı. Doğum sonrası düşer diyorlar ama yine pek inanmıyorum. Bu durumu yaşayan var mı?