Ebrueren Cumartesi 13.30 da doğum yaptım ama hala sütüm gelmiyor sıkınca minicik sarı sular çıkıyor mecbur mama veriyorum ve kızm baya içiyor sizce sonradan sütüm gelir mi oğlumdada çok yoktu ama şuan hiç yok göğüslerimin doğum yaptığımdan da haberi yok gibi
Asya1122 Ebrueren tabi ki gelir sütünüz olmasa dahi bebeğinizi emzirmeye çalışın sütünüz artar. Beslenmeye dikkat edin ve bol su içmeye. Bir de o sarı su dediğiniz süt kolostrum çok çok faydalı bilirsiniz zaten
Elloss Ebrueren canm aventin otomatik süt sağma makinesini al cok iyi bende de gelmiyordu bebeklerim yoğun bakımda yatıyorlardı 23 haftalık doğmuşlardı sağmam gerekiyordu sütüm gelmedi ne yaptıysam onu aldıktan sonra gelmeye başladı
Elloss Ebrueren birde bestlak diye bi damla var süt yapıyormuş eczaneden onuda alabilirsin ben onu kullandım birde ondanmı geldi bilmiyorum ama sonradan sütüm geldi
269522 Ebrueren doğumdan 3 gün sonra geldi sütüm benimde olabilir canım sağmaya çalış bebeğini yine de emzirmeyi dene o uyardıkça gelecektir. Duşta masaj yap iner sütün merak etme
Eda-54 Ebrueren kuru dut ye canım ve bol bol su iç sağım yapabiliyorsan 2 saatte bir sağ inan ki artıyor
Rumeysaozcann Ebrueren benimde öyleydi memede tuttum hep mama vermedim hiç o çektikçe süt geldi göğüs uçlarım yara ağlayarak emziriyorum pes etmeyin anne sütü çok önemli
EbSa Benimde ilk gün bomboştu ikinci gün sürekli mochi ile çektirdim oğlumda pek çekemiyordu öyle öyle gelmeye başlamıştı
Aacemianne Ebrueren onu bebişe verin mutlaka. Hem biberona alışıp sizi unutmasın hem o emdikçe sütünüz artar. Onların ilk doğduğunda midesi küçücük zaten
Ebrueren Aacemianne öyle düşünüyordum ama asla küçük bir mideye sahip değil 60 cc yakın içiyor şuan 2 gnlük
Aacemianne Komposto hoşaf tüketmek de sütü artırır. Bi de kendinizi strese sokmamaya çalışın. Daha rahat ilerlersiniz. Bol bol sütler bebişinizin olsun 🌸
gezentianne Ebrueren tecrubelisiniz 3-4. gün süt biner.İlk günler zaten midesi tatlı kaşığı kadar o sarı süt de cok önemli