Kızlar gebelikte tetanoz ve boğmaca gibi aşılar vurulması gerekiyormuş. Siz ne yaptınız merak ediyorum hiç böyle post görmedim. Benim doktorum 28.haftada tetanoz ve boğmacalı olanı ol yeter dedi. Sağlık ocaklarına da gelmiş artık sadece tetanoz vardı