Selinbike 5-7 haftalarım arasında 1 gün boyunca leke gelmişti net hatırlamıyorum ama, doktora söylediğimde yerleşme kanamasıda olabilir düşük tehlikeside olabilir diyip progestan vermişti. Progestanı ½ gün kullandım kanamam durunca doktora danışmadım ama bi sorun olmadı çok şükür :) içinizi rahat tutun sizinkide yerleşme kanamasıdır inşallah