besimemomm bir alerji uzmanına danışmanızı tavsiye ederim. Son 5 yıldır her gece singulair + deloday kullanıyordum. Hamilelik şüphem olunca kestim ama burun tıkanıklığı daha da fenası gece öksürükleri oldu baya. Bir enfeksiyon kaptım 30. Haftada öksürmeye başlayınca göğüs hastalıkları uzmanına gittim. Zyrtec in c grubu bir alerji hapı olduğunu ve doğuma kadar kullanabileceğimi söyledi. Tabiiki singulair ve deloday kadar rahatlatmıyor ama gece tıkanıklığını azalttı baya ölçüde.
Kesinlikle doktorunuza danışmadan kullanmayın, ben Astım hastasıyım ve dünyadaki her şeye neredeyse alerjim var 😊