rosatue Glr95 Sağlıkla, hayırlarla gelsin inşallah 🥰 niçin 37. Hafta tercih edildi acaba? Benim de sancı durumuma göre öyle bir ihtimalim var, 2. Sezaryen olacağı için.
Duruli55 Glr95 sağlıkla inşallah 🌷 bende haziran 3 e gün aldım 38+0 da gelecek oğluşum ikinci gebelik şuan 33 üz 🌷
Glr95 rosatue benimde ikinci sezeryan ilk çocuğum da 37de geldi yüksek tansiyondan bundada riske atmak istemedi doktor o yüzden teşekkür ederim duanız için 🥹