Kızlar konu başlıkta. Torba yasa sunulmuş meclise. Sizce yürürlüğe girer mi? Çok canım sıkıldı. Özel sektörün yıllarca darbesini yemiş biri olarak haberi duyunca yıkıldım resmen. Bu yıl KPSS çalışacaktım. Zaten insanlar 30 unda evlenip 35 e doğru çocuk yapıyor. Bu nereden çıktı şimdi?