Hilda49 Kızlar hamile olduğumu öğrendiğimden beri başım aşırı ağrıyor bir aydır başım ağrıyor ne çoçuk için sevinebiliyorum ne de rutinime devam edebiliyorum nerdeyse hamile olduğuma pişman olucam o derece bir bunalıma girdim başımı yerden kaldıramıyorum
Hilda49 Birbenbirbebek baş ağrısından uzanıyorum o sebeple uykum geliyo uyorum bugün tansiyonuma baktirim o zaman sanki tansiyonum düşmüş gibi hissediyorum
4yaprakliyoncam Benimde öyle hele şu son 3 gün berbat meğer tansiyonum çıkmış ki hamilelik öncesi düşük tansiyondaydım hep tansiyonuna bak istersen bi