Hanımlar hamileliğimin başından beri çok fazla derin hıçkırık çekiyorum hamile olmadan önce yoktu benim gibi böyle hıçkırık yaşayan varmı bu neden oluyor kız 4. Ayımdayım çok merak ediyorum doktorun yanında sorcam diyorum unutuyorum kusma falan yaşamadım bebeğim erkek acaba kusmak yokda hıçkırık mı var buda başka bir hamilelik yönümüdür nedir 🫠