HifaVera bebeğiniz muhtemelen doğum kanalında, benim ki de 32′de indi, 4 parmak göğüs hizasından elimi koyuyorum boş, zaten ilk gebelik olmadığı için anlamıştım indiğini, hafifledim, bel ağrım arttı, sertleşme de artık doğuma hazırlık yaptığı için kasılmalar normal, sağlıkla gelsin bebeklerimiz ☺️🌼