adatuna Kızlar tahmini olarak 5 haftalık gebeyim 4-5 gündür ara ara üşüyordum çok hafif ateşim vardı dün gece maks 38e çıkmıştır bugün de 1 saattir 37-37.5 arası. Gebelikte ateş yaşayan oldu mu? Ne yaptınız?
mavideniz9696 adatuna Ben de bir süredir gribim ama ateşim yoktu doktorum ateş yoksa önemli değil ama ateşin çıkarsa hemen bir acile git demişti korkutmak gibi olmasın ama isterseniz bir hastaneye gidin🌸
Arin25 adatuna ben iki hafta önce influenza oldum 34 haftalık iken ateşim 40 ları geçiyordu ağrı kesici ateş düşürücü almama rağmen 38 e anca düşüyor du Bir kaç gün hastanede yatırdılar 3 gün sonra normal le döndü
10gamze adatuna Oğlumda ağır bir ateş geçirdim grip bayılmıştım iş yerinde doktora gittim düzeldi ilaç aldım korkma gayet sağlıklı doğdu hiçbir sorun olmadı üçbucuk dört aylıktı doktora git bakalım
adatuna mavideniz9696 Arin25 Çok sağolun kızlar acile geldim doktor sizi ayakta tutabiken ateş varsa sıkıntı olmaz grip domuz gribi influanza bunlar bebeğe hayati sorun yaratmaz dedi
adatuna Arin25 ilk 3 ay çok tehlikeliymiş diye okudum organ gelişimi olduğu için günler süren 38.5 39 üstü çok tehlikeli diyorlar . Benim hiç o kadar çıkmadı ama korktum yine de . Doktorunuz ateş için ne dedi?
Arin25 Benim ileri hafta olduğu için erken doğumu tetiklerdi benim ve bebeğin sağlığı için hastanede ateşi kontrol altına almak için hep serum takıldı O şekilde atlattı ben yurtdışında yım bu süre zarfında bebeğin hareketlerini his ettiğim için hiç bebeğe bakmadılar
Arin25 Bu hafta randevum var bebeğimi görmeye gideceğim burda böyle saçma bir sistem kolay kolay ultrasonla bakmıyor lar
Arin25 adatuna gitmekle iyi yapmışsınız gebeliğiniz çok erken geçmiş olsun tez zamanda atlatırsınız inşallah 🤲🏻
10gamze adatuna tam hatırlamıyorum ilaç verdi sonuç olarak oğlum iki yaşında bıcır bıcır ateşlendin diye kötü şey getirme hemen aklına
Esmaaaaaaaaaaa adatuna tetanoz aşısında oldu sağlık ocağındaki hemşire parol iç dedi içtim ama düşmedi titremelerim çok oluyordu. Hastaneye gittim parola damardan verdiler düşmüştü çok şükür 39 derece ile gitmiştim hastaneye
Esmaaaaaaaaaaa adatuna herhangi bir şey demedi acil doktoru ama kendi kadın doğum doktorum baktı o sıra detaylı ultrasonum da vardı herhangi bir sıkıntı olmamıştı bebeğime
Temmuz16 adatuna bende hamilelikte gribe yakalandım başlarda iyiydim ama ilaç alamadığımız için aniden ateşim fırladı o gece sabah 7 ye kadar eşim soğuk kompleks yaptı düşüyordu ama sonradan geri yükseliyordu soğuk kompleks ve parol sayesinde ateşimi kontrol altına aldık şükür herşey yolunda korkulacak bir durum değil siz kendinize dikkat edin gribi en kısa sürede atlatmaya çalışın geçmiş olsun.
adatuna Temmuz16 çok sağolum doktorunuz bir şey dedi mi ateşin bebeğe zararı ile ilgili. Ateş dışında hiçbir belirti yok iştr
Temmuz16 adatuna yok söylemedi ki çok artmaması gerektiğini biliyordum zaten, günde 4 kereye kadar parol içebilirsin dedi zaten düştü ateşim hatta sonrasında çıkmadığını fark edince kendim bıraktım parolu