Kızlar eşimi bekliyorum hastaneye gitmek için ama panikledim ,ilk gebeliğim , yerleşme kanaması felan yaşamamıştım, 22 haftalıkken en son ultrasona girdik bi sorun yok herseyi normal dedi doktor ,28+1 olduk bugün salı günü rutin kontrole gidicektik aslında ama dün gece ve az önce lavaboda rengi kıpkırmızı kan pıhtısı attığımı fark ettim son bir haftadır felan kremsi akıntımda vardı çok azdı ama önemsemedim , bunu yaşayan veya bilgisi olan var mı ? Biliyorum her bünye farklı ama dediğim gibi panikledim 🥹