Citirmom Benim iyileşmem epey uzun sürmüştü. Kanamam da 2,5 ay sürmüştü. Belki o yüzden iyileşemedim bilmiyorum ama çevremde 4. Gün bırakın sezaryeni, vajinal doğum bile yapmış olamaz diyeceğiniz türden insanlar gördüm. Tamamen bünye ve doktor eli meselesi. Umarım çabucak toparlarsınız.