momBg Belki bilgisi olan olur 2 yıldır bebeğimiz olmuyor hormon değerleri vs iyi ama çok önceden konan bi tanım var Kanım pıhtılaşmıyor örneğin ufacık bi yara bile saatlerce kanayabiliyor . Bebek olmamasına sebep olur mu bilgisi olan yaşayan var mı🥹🥹🥹
RiRi22 Pıhtılaşma yavas veya hızlı olması çocuk olmasına engel değil diye biliyorum. Hamile kalınır ama kan pıhtılaşma varsa kan sulandırıcı kullandırıyorlar düşük olmaması için. Sizin değerlerinzde sorun yoksa psikolojik olabilir