Bebeğim erkek 37.haftadayım eskidende olurdu şimdi çok daha sert bir şekilde oluyor. Rahim ağzına tekme attığını düşünüyorum hem acıyor hem aşırı huylanıyorum. Bişeyleri de çekiştiriyor sanki içerde, Allahın gücüne gitmesin şükürler olsun sağlıklı olduğu için ama çok rahatsız oluyorum o çekiştirme ve rahim ağzındaki histen. Benim gibi olan var mı? Üzülüyorum da bir yandan böyle hissettiğim için