D_er_ya bende gecikince göğüs ağrısı falan olurdu bakıyorum yok ağrı falan. Tek ara ara şu oluyor, insan kendi vücut dilini bilir ya hani, ben adet olacağım zaman afedersiniz karnım sıkışır gibi olur büyük tuvaletim gelecekmiş gibi hissederim ardından adet olurum zaten. Ara ara o his geliyor tamam diyorum adet olacağım ama adette olmuyorum