Kızlar bat 2 mayıs. 25 nisan da silik çizgi çıkınca kan verdim 15.79 çıktı 27 nisan yani bugün verdiğimde ise 38.89 çıktı doktorum 4 gün sonra ver dedi tekrar.. sizce yükselişi nasıl? Bazıları az artmış kimyasal olabilir diyor bazıları iki katı artmış diyor benimde içimde hamilelik sevinci olmadı umutsuzluktan halbuki tedavi gördüm dört ay en çok ben istedim ama korkudan sevinemedim bile… böyle küçük değerler ile öğrenip yükselişi devam eden varmı?