Aşırı rahatsız edecek durumda değildi ama bende de vardı aynı haftalarda başladı. Başka bir sebeple antibiyotik kullanmak zorunda kaldım o şekilde kesildi. Bir de ebenin söylediğini yapıyorum iç çamaşırını yıkarken yumuşatıcı kullanmıyorum ve orta kısımlarını ütülüyorum belki fayda sağlar