Tgcbbrdmr Bebeğim bu ilki normal doğumdu sertleştikçe sancım oluyordu ancak bu gebeliğimde erken doğum riski var yatmamı söyledi ilaç kullanıyorum 34 haftalığız gel gelelim bebek sertleşiyor ama sancı hissetmiyorum normal mi kontrol ettirsem mi
Ervagulcan Tgcbbrdmr bende 34 haftalık olacağım 2.gebeliğim sertleşme oluyordu bende de ama ara ara sancım da oluyordu gecen 33 haftalık olduğumda gittim de doktora sordum nst istedi oda gayet normal çıktı siz yinede baktırın
biranne_birbebek Tgcbbrdmr 34 haftada benim de karnımda sertleşme vardı ama hiç ağrım sancım yoktu. Nst de sancı çıktı, serumla düzeldi çok şükür ama ara ara oluyor yine. Bence bir doktora görünün içiniz rahatlar en azından.
Tgcbbrdmr Ervagulcan sancı kesici ilaç kullanıyorum ancak sertleşme yani sancı oluyor ama bazen sertleştiğinde sancı hissetmiyorum ondan korkmadm değil ya
Tgcbbrdmr biranne_birbebek 32. Haftada bende hastanede yattım sancım 100’lerdeydi baya rahatlattı ilaçlar serumlar evde yat kalkma dedi ama ne bileyim sertleştiğinde bebeğe birşey olur diye korkuyorum yazsam mı acaba doktora